Gabalėlis

By 23:36 ,


Atlaužk man gabalėlį meilės, atlaužk man gabalėlį dangaus, atlaužk man gabalėlį pasaulio, nes aš beprotiškai noriu jį jaust.

Tikrą vyrą atskirsi pagal tai, ar jo moteris yra laiminga

 Jis sakė, kad aš jo. Jei dabar kas mane matytų, tai tikriausiai pasakytų, jog šypsausi kompiuterio ekranui lyg beprotė, pabėgusi iš izoliatoriaus. O viso labo, aš laiminga. Na, manau, kad tokia esu.
Sakiau, jog meilė man yra svetima ir aš jos prisibijau. Nemoku atsakyti į kitų jausmus taip, kaip jie tikisi. Nežinau ar išvis sugebu mylėti, tačiau tai ką jaučiu savo mažoje, kraują pumpuojančioje širdelėje, galėčiau pavadinti kažkuo daugiau nei technišku funkcionavimu.

Labadiena, ką galėčiau jums pasiūlyti? 
Taip supratau, įdėsiu.
Šitų taip pat? Šimtą gramų? Puiku.

Ir įėjo Jis. Nė nekreipiau dėmesio, nes vykdžiau užsakymą, o pakėlus akis, išmečiau saldainius iš rankos. Atrodžiau kaip žuvis, išmesta į krantą su išsiplėtusiomis akimis ir žiopčiojančiomis lūpomis. Visą dieną kniaukiau kaip koks katinas, jog man reikia meilės ir draugų, tad Jis tiesiog atvažiavo, perskrosdamas 60 kilometrų. Buvo taip nuostabu. Kai pati pasiimdavau tai, ko man reikėdavo, nejausdavau malonumo, o dabar jaučiausi taip, lyg nemačiusi jo mėnesį ir senutė kėdė braškėjo nuo mylavimosi, niurkymosi bei bučinių.

 Mano plaukai kvepia juo. Aš pati kvepiu juo.

I want him.
I love him.

I need him.

 Šiandien pirmą kartą jam pasakiau, kad jį myliu. Vilkinau šį momentą tris mėnesius. Nemėgstu pasirodyti silpna ir atskleisti savo jausmus. Visą laiką, kalbėdama apie meilę, jaučiuosi kaip dvylikametė, girdamasi savo pasiekimais šioje sferoje. Nejauku, nemalonu, svetima.

Vis dėlto, pagaliau tikiu, jog tai tikra. Gal tai tik šiai dienai, šiam vakarui, tačiau jaučiuosi laiminga ir jis yra dėl to kaltas.

- Tai kada mūsų vestuvės? 
- Mes jau susituokę.
- Taigi reikia su žiedais, oficialiai.
- Man dar šešiolika.
- Mes vistiek susituoksim. Tu esi mano, aš tave myliu ir niekada tavęs nepaleisiu.

Netikiu meile, kokia yra vaizduojama knygose ir filmuose, tačiau tikiu ta, kuri yra skirta man. Savita, unikali ir išskirtinė.

Meilės tenka ilgai ieškoti, o dar ilgiau - suprasti, kad ji yra visai šalia.

Dalinu laimę,
marionette

You Might Also Like

3 komentarai (-ų)

  1. Smagu. Smagu, kad jautiesi laiminga. Tavo santykiai iš šalies atrodo ypatingi. Lyg ir priešgyniauji, prisibijai, bet myli. Smagu.
    Džiaugiuosi už tave!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Džiaugiuosi dėl tavęs ir linkiu, kad šis nuostabus jausmas niekad nepaliktų tavęs :)
    ______________
    lif-agny.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labai puikiai aprašyta :) Šaunuolė

    AtsakytiPanaikinti