Pose of 89

By 22:25 , ,


Well I'm so above you
And it's plain to see
But I came to love you anyway
So you tore my heart out
And I don't mind bleeding
Any old time to keep me waiting 

 Senoje pašiūrėje garuoja arbata, supilta į didelį karšto šokolado puodelį. Jie netinka vienas kitam, tačiau derinys labai puikus. Iki tol, kol arbata dingsta, o karšto šokolado puodelis atsiduria kriauklėje vienišas ir išsunktas. Pašiūrėje vis dar žydi gėlės, nors ruduo lapelius jau spėjo sutepti saulės atspindžiais ant glotnios vienspalvės žalumos. Dievinu tas vienišas akimirkas tame namuke, kai nieko aplinkui nėra šalia. Tik aš, arbata karšto šokolado puoduke, pašiūrė ir gamta, kuri kaskart įkvepia išsikalbėti, išsakyti tai, kas neramu ir tai, kas slegia. 

Pirštų pagalvėse vangiai žaidžia galaktikos, o nagai švyti it paukščių takas, priversdami nusišypsoti ir prisiminti kiek daug gero patyriau per šiuos metus, šią vasarą, šį mėnesį. Nebūčiau žmogus, jei tų gerų dalykų savo gyvenime nepaversčiau klaidomis ir nepriversčiau savęs bei kitų kentėti už neteisingus sprendimus. Norėčiau atsiprašyti, bet nepajėgiu. Nerandu jėgų pasakyti "Ačiū, bet man tavo širdies nebereikia. Tikiu, jog ją buvo sunku išplėšti ir man padovanoti, tačiau ji ne tos formos ir negaliu tau duoti savosios."

Geriau jau būčiau ta, kuri savo širdį padovanoja blogam berniukui ir kenčia nelaimingą meilę. Deja, aš ta bloga mergaitė, kuri tik ima, nieko atgal neduodama. Man tikriausiai reikėtų uždrausti susižavėti gerais berniukais, kurių širdis aš taip negailestingai daužau. Degsiu pragare, tačiau bent jau žinosiu, kad to nusipelniau.

*

Kodėl ir vėl?

Aš prisimenu ir jis sukelia šiltus jausmus, tačiau nieko panašaus į meilę. 
Aš prisimenu jį, kuris prisidėjo prie daugelio pasikeitimų mano gyvenime, tačiau aš jam taip pat nieko nejaučiau ir niekada nejusiu, nors, tiesa, buvo linksma.
Aš prisimenu jį, kuris man šypsojosi mokyklos koridoriuose ir netgi timptelėdavo mano kasytės galiuką, kai suplūkusi bėgau per koridorius, po kūno kultūros. Vėlgi, jis tik geras, geras, geras berniukas ir man negalima juo susižavėti. Tik ne dabar, tik ne vėl.

O jis, jis ir jis tiesiog nuvylė, nes arba per anksti užsimanė poruotis, arba nesuteikė galimybės pabūti jų glėbiuose, kas man, mėgstančiai gauti tai, ko užsinoriu, tapo nepakeliama.
Vaivorykštiniai.

Nepaisant to, pašiūrėje esu viena.

*

Arbatos likučiai nusėdo puodelio dugne, vėjas pradėjo stipriau talžyti skruostus ir timpčioti už plaukų galiukų, staiga pasidarė šalta, todėl įsikniaubiau į savo milžinišką paltą, kurį taip norėjau parodyti jam. Aš galvoju apie ir vienu metu. Absurdas. 
Vietoj to, kad netrukdoma sėdėčiau savo saugioje ir niekieno nelankomoje vietoje, galėčiau būti įsprausta į tramdomuosius marškinius ir kęsti elektro šoko terapijas už tai, jog pernelyg greit paleidžiu ir pernelyg greit vėl visko noriu iš naujo.

"Daugelis santykių nutrūksta todėl, kad žmonės nenori būti vieniši, todėl sutinka pulti į pirmo pasitaikiusiojo glėbį."

Susisupau į savo šiltą oranžinį megztinį, kad nebereiktų jo apsikabinimų.
Nusipirkau pirštines, kad jam nebereikėtų šildyti mano sušalusių rankų.
Įsijungiau serialą, kad buki siužetai atitrauktų mintis nuo žlugusių santykių nagrinėjimo.
Dariau viską, kad atsisakyčiau jo.

Kartais tiesiog nelemta būti laimingam,
nes vistiek ką nors sugadini.

 LOVE IS ALL YOU NEED.
BUT ALL YOU HAVE IS YOU.

marionette


You Might Also Like

5 komentarai (-ų)

  1. Tavo kūryba nuostabi. Tikrai. Tikrai labai labai nuostabi.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip. Bet viena savo gyvenimą galėtų pateikt kaip ašarų pakalnę, meksikietišką serialą. Tu moki jį pateikti kitaip, per kūrybą.

      Panaikinti
  2. laikykis, saulyt (hug) viskas galų gale bus gerai

    AtsakytiPanaikinti