I want to be yours

By 22:06 ,


I am always searching for someone.
For someone who will make me happy.
Who will not make me do what I do not want to do.
For someone who will change my life permanently.
I want an imperfect person sitting next to me, not a perfect one somewhere else.

The point is, when I find that imperfection, I want a perfection.
Not fair, huh? It breaks my heart. It breaks my victims hearts.
I hate it. The sound of creaking body part.
The funny part is, that I am the one who makes me happy.
I am the one who breaks my heart.

Me, myself and I. Forever.
Maybe with some more cats. Like 43.

Atstūmiau jau devintąjį ir jis buvo teisus, sakydamas, kad aš tik eksperimentuoju žmonių jausmais.
Kai jis sakydavo, kad myli, aš nežinojau ką atsakyti, kai to nejaučiau. Taip. Iš pradžių sumaišiau meilę su susižavėjimu, o klaidos, deja, nepavyko ištaisyti taip, kaip norėjau. Svarbiausia tai, kad aš jį įžeidžiau ir sudaužiau jo širdį, o man buvo nei šilta, nei šalta kaip jis jaučiasi. Iš tiesų, visą laiką man jo trūko. Man jo niekada nereikėjo, kaip vaikino, man jo reikėjo kaip draugo, visada palaikančio ir visada šalia. Nė nepastebėjau kaip greitai perėmiau jo kalbėseną ir kaip smagu buvo pasimaivyti, kad aš turiu kažką, kuris visada pastovės už mane. Tačiau jo kaina buvo per didelė. Negalėjau jam atsimokėti meile, seksu, šiltesniais jausmais ir dar pinigais, kurių jam reikėjo labiau nei man. Dabar viskas baigta ir dėl to turėtų būti ramu. Tik kodėl negaliu nustoti apie jį galvojus?

Reikia dar vieno eksperimento. Gal panaikins senojo prasmės likučius.
Žiauru, tiesa? Galbūt jums kyla klausimas kaip žmonės gali būti tokie šaltakraujai.
O aš tokia.

Kai man žmonės įdomūs, aš jais domiuosi, rūpinuosi, su jais juokiuosi, su jais verkiu ir jie sukelia kažkokias chemines reakcijas viduje. Su laiku jie pabosta. Tai kas žavėjo, virsta erzinančiais to žmogaus bruožais. Paprasta, kaip mechaninė fizika.

Vis dėlto, aš myliu savo draugus. Giliai širdyje jų nekenčiu, tačiau jie man viskas.
Myliu savo buvusiuosius, kuriems niekada taip nieko ir nepajaučiau.
Myliu tą, kuriam niekada nerūpėsiu.
Myliu jus.

 "Don't forget to be happy and disappoint people." - an unknown genius.

I want to be yours.
Just take me.
Take me to a castle full of cocaine and vine.

I will be yours.


Love, love, love.
Screw you.

marionette


You Might Also Like

2 komentarai (-ų)