I pour the wind

By 22:46 ,


You light up another cigarette and I pour the wine.

Vėlu. Mano ausis užgulė muzikos garsai, atsklidę nuo populiariausios gatvės šiame mieste. Įkvėpiau nakties ir mano akių rainelių kontūrai tarsi išskydo ir paskendo vienišos krepšinio aikštelės fone. Vėstančias rankas suspaudė vaikinas iš Vilniaus, o šalia sėdinti draugė pridegė sumaigytą cigaretę. Beveik nekalbėjome. Prigludę vienas priek kito rūkėmė nuodų pagaliukus ir stebėjome pilnatį, džiaugdamiesi laisve ir jaunatviška jėga bei nenugalimumu.Prie mūsų prisijungė suaugę vyrai su šunimis, invalidiškais segvėjais ir klausimais "Ką rūko nepilnamečiai, kodėl jie nežįsta mamos pienelio pirmos valandos nakties pradžioje?"
Pridegėm ir jiems, o tada leidomės pagrindine vasaros sostinės gatve, ieškodami pramogų. Radome apsinešusių, išgėrusių, pasileidusių, o galiausiai ir patys save.

Tokios mano vasaros naktys.
Po darbo.

Mano oda vis dar baltutėlė, svoris nekintantis, knygos neperskaitytos, kiti miestai neaplankyti. Kursuoju tik į vieną vietą - Klaipėdą, kur dabar slepiasi mano padovanota širdis. Ir tai tam laiko ne itin yra, kai pardaviau save už mažiau nei minimumą, o vėliau - tiesiog už minimumą.
Supratau ko noriu gyvenime - tvirto finansinio pagrindo po kojomis. Banalu, neoriginalu ir pilka, bet kiekvienas renkasi tai, ko jam reikia. Man pagaliau pavyko įrodyti savo savarankiškumą gimdytojams ir jie sutiko leisti man mokytis bet kur, kur gausiu stipendiją (arba pasirinkto dalyko nėra Klaipėdoje), tad jau taupau pinigus Vilniui ir rinkodaros studijoms. Nė neįsivaizduoju ko daugiau siekti gyvenime, kai jau atrodo, kad viską turiu.

Mano širdis užimta.
Turiu draugų, kurių nepaleisiu visą gyvenimą.
Įgijau ryšį su tėvais ir pamilau jų vaikus.
Turiu galvą ant pečių.
Esu apsupta galimybių kurti, tobulėti, mokytis.
Turiu idėjų, planų, tikslų, norą gyventi ir juo džiaugtis.
Augu, keičiuosi, bręstu, išvystu pasaulį vis kitomis spalvomis.

Dabar geriausios mano gyvenime dienos, geriausios vasaros naktys, gražiausi meilės pasižadėjimai, didžiausia pagarba draugams, kurie kartu ėjo per ugnį ir ledą.


 Gera, gera, gera.

It's four o'clock in the morning
And it's starting to get light.


Kaip mylit šią vasarą jūs?
marionette

You Might Also Like

4 komentarai (-ų)

  1. O taip, žinau tą jausmą, kai už lango švinta. Tada ir pagalvoji, kad gal jau miegoti reikėtų eit. :p Šaunu, kad į gyvenimą žiūri taip pozityviai. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Stebuklas tu! Džiaugiuosi už tave.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Pozityvumo akimirkos mano gyvenime yra pačios rečiausios. :)

    AtsakytiPanaikinti